Na ovogodišnjem Ženevskom sajmu automobila, Hyundai premijerno predstavlja novu Hyundai Konu Electric, prvi električni SUV u Europi.Na ovogodišnjem Ženevskom sajmu automobila, Hyundai premijerno predstavlja novu Hyundai Konu Electric, prvi električni SUV u Europi.

Hyundai ima viziju

02.03.2018. - Novosti

Na ovogodišnjem Ženevskom sajmu automobila, Hyundai premijerno predstavlja novu Hyundai Konu Electric, prvi električni SUV u Europi. Vizija budućnosti kojom se Hyundai vodi je potpuno moderan i inovativan način pokretljivosti, a Kona Electric uz europskog debitanta NEXO, konceptnog automobila koji pokazuje budućnost Hyundai dizajna, su veliki koraci u tome smjeru. Osim njih, premijerno će biti predstavljena i nova generacija uspješnog Hyundai Santa Fe modela.

“Potpuno novi NEXO i Kona Electric pokazuju da je mobilnost uz nultu emisiju ugljika spremna za masovnu proizvodnju.” kaže Thomas A. Schmid, glavni operativni direktor Hyundai Motor Europe.

Osim pogleda u budućnost, slavit će se i strast za nogometom s Go! Limitiranom serijom. Hyundai je službeni partner Svjetskog prvenstva u Rusiji. Uz Go! moto, Hyundai i10, i20, i30 i Tucson, iz Limitirane serije, bit će izloženi u Ženevi.

Konferencija za Hyundai novinare održat će se u utorak 6. ožujka 2018. godine u 10:15 sati, a Live stream press konferencije bit će dostupan ovdje: www.hyundai.news/2018gims

Pročitajte još

Hyundai Motorstudio Busan svečano je otvoren početkom travnja u Južnoj Koreji. Ovo je šesto mjesto te vrste, uz studije u Seulu, Goyangu i Hanamu u Koreji te Pekingu i Moskvi. Prostor se nalazi u bivšoj tvornici žičane užadi koja se transformirala u kompleks umjetnosti i kulture nakon održavanja Bijenala 2016.

Otvoren prestižni Hyundai Motorstudio Busan

Hyundai Motorstudio Busan svečano je otvoren početkom travnja u Južnoj Koreji. Ovo je šesto mjesto te vrste, uz studije u...
Hyundai je u suradnji s UEFA-om održao “Be There With Hyundai” kampanju, u sklopu koje su izabrani i objavljeni pobjednički motivacijski slogani za 24 nacionalne momčadi koje su sudionici UEFA EURO 2016 završnice.

Navijači su izabrali službene nacionalne UEFA EURO 2016™ slogane

Hyundai je u suradnji s UEFA-om održao “Be There With Hyundai” kampanju, u sklopu koje su izabrani i objavljeni pobjednički...
Interes potrošača za hibridna vozila značajno je porastao posljednjih godina. Osim što isporučuju niže emisije od modela s motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE), hibridni automobili također pružaju vrhunske performanse vožnje prilagođavajući se svim cestovnim okruženjima i nude znatno veću učinkovitost goriva.

Kako Hyundaijeva hibridna tehnologija pruža poboljšano iskustvo vožnje za kupce TUCSON-a i SANTA FE-a

Interes potrošača za hibridna vozila značajno je porastao posljednjih godina. Osim što isporučuju niže emisije od modela s motorom s...